محسن گلابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان‌اینکه کسی با شادی و نشاط و دورهم بودن مخالف نیست، اظهار داشت : امسال باید با اجتناب از  برگزاری تجمع، بطور جد مراقب باشیم تا از سرایت ویروس کرونا به خود، اعضایی خانواده و دیگر افراد جامعه جلوگیری کنیم.

وی افزود: شادی و نشاط یک ساعت و یک شب خود را نباید با یک عمر پشیمانی و ندامت عوض کنیم.

وی تاکید کرد: شهروندان باید با رعایت نکات و توصیه‌های ایمنی تا حد ممکن در منازل خود  بمانند و از خروج غیرضروری از خانه‌ها خودداری کنند تا بتوانیم این ایام را بسلامت سپری کنیم.   

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به مردم بافرهنگ استان توصیه کرد که افراد خانواده، فامیل و دوستان خود را از انجام کارهای مخاطره آمیز در این شب منصرف سازند.

گلابی ادامه داد: ویروس کرونا، مرز حغرافیایی و فقیر و غنی و فامیل و غریبه نمی‌شناسد و خطا و سهل انگاری، یک نفر برای همه مشکل ایجاد می‌کند.

وی با بیان‌اینکه این روزها همه مردم، دست‌ها و لباس‌های خود را با مواد ضدعفونی‌کننده شست‌وشو می دهند،هشدار داد: پایه اصلی مواد ضدعفونی کننده الکل است و این ماده از قابلیت اشتعال بالایی برخوردار است و در صورت نزدیک شدن افراد به آتش، احتمال شعله ور شدن سریع وجود دارد.

وی از مردم اصفهان خواست تا برگزاری جشن و شادی خود را به بعد از فروکش کردن بحران کرونا و در اعیاد بزرگ پیش رو و همزمان با ریشه کنی این بیماری موکول کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: همشهریان در صورت نیاز به امدادخواهی می‌توانند از طریق شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

گلابی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در این شب‌ها مشغول ضد عفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر سطح شهر هستند تا فضا و محیطی ایمن برای شهروندان ایجاد کنند.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.