به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مزروعی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این است که ورودی‌های استان و شهر باید بسته شده و مراکز مختلف شهر و اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا در اصفهان تعطیل شود.

وی افزود: رئیس جمهور و استاندار باید در ارتباط با شهر اصفهان تصمیمی جدی اتخاذ کنند چراکه هر مشکلی بر اثر بی تدبیری در این ارتباط پیش آید، آنها مسئول جان تک تک شهروندان اصفهان هستند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس اصول دینی لازم است نظر متخصصان در هر امری اتخاذ شود و عقل نیز همین امر را بیان می دارد، بیان داشت: در موارد مشابه رهبر انقلاب نیز بارها تاکید کردند که به نظر متخصصان تکیه می کنند و بر این اساس اکنون که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیز بیان می‌دارند که شهر باید قرنطینه شود لازم است این امر اجرایی شود.

مزروعی تاکید کرد: چرا استاندار اصفهان تصمیم گیری ثابتی در این ارتباط ندارد؛ ایشان یک بار اعلام می کند که رفت‌وآمدها به استان محدود می‌شود و یک روز دیگر اعلام می‌کند این نظر من نیست.

انتقاد از تعلل در قرنطینه شهر اصفهان

وی با انتقاد از اینکه در ارتباط با قرنطینه شهر تعلل می شود، گفت: در حفاظت از جان مردم اصفهان با کسی شوخی نداریم و این امر ارتباطی با گروه‌های سیاسی ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.