آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه تا ظهر ۱۸ اسفندماه، به غیر از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ۹۹۱ نفر از افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا مورد آزمایش قرار گرفتند، اظهار داشت: نتیجه آزمایش کرونا کووید ۱۹ در ۷۰۵ نفر از این تعداد منفی و ۲۸۶ مورد مثبت قطعی گزارش شده است.

وی افزود: از تعداد مبتلایان به کرونا کووید ۱۹، ۱۷۹نفر مرد و ۱۰۷ نفر زن بوده اند و متوسط سن ابتلا نیز ۵۸ سال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد:  از تعداد ۱۸۳ مورد مبتلا به کرونا کووید ۱۹، تعداد ۲۵۳ نفر تحت درمان و بستری هستند و ۲۱ نفر نیز ترخیص شده اند و ۱۲ نفر نیر با تست کرونا مثبت فوت شده اند.

وی بیان داشت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان اصفهان ۱۶۴  مورد، اردستان ۱۳ مورد، چادگان دو مورد، خمینی شهر ۴ مورد، خوانسار ۳ مورد، سمیرم دو مورد، شاهین شهر ۱۳ مورد، شهرضا ۸ مورد، فریدن دو، فلاورجان ۷، گلپایگان ۵ مورد، لنجان ۱۲ مورد، مبارکه ۱۰، نائین ۱۱، نجف اباد ۱۷ مورد و نطنز ۱۳ مورد ار موارد ابتلای قطعی به کرونا را شامل می شوند.

نجیمی با اشاره به اینکه با ماندن در منزل و پرهیز از سفر و رعایت اصول بهداشتی چرخه این ویروس شکسته می‌شود، گفت: شهروندان قبل از تصمیم گیری برای مراجعه به بیمارستانها اگر با علائم کرونا کووید ۱۹ مواجه شدند با سامانه اطلاع رسانی ۳۱۱۳ تماس برقرار کنند و از مراجعه غیرضروری به این بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

..

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.