سرهنگ علی قربانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری کاشان و یگان ویژه استان اصفهان به مرحله اجرا درآمد و نزدیک به ۶۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده با ترکیب آب و کلر در سه مرحله از سوی پنج گروه خودرویی به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همه نهادها و مجموعه‌های خدماتی برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا بیان کرد: مدافعان امنیت تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس در کنار مدافعان سلامت خواهند ایستاد و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان به تشکیل قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: یگان ویژه در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا با قدرت حضور یافته و یگان ویژه استان اصفهان به نمایندگی از نیروی انتظامی در شهرستان کاشان حضور دارد.

سرهنگ احمد نورعلی با بیان اینکه یگان ویژه استان اصفهان با همه امکانات و تجهیزات در منطقه دارالمومنین حضور پیدا کرده است، اضافه کرد: این نهاد مانند سایر نیروهایی که با این ویروس مقابله می‌کنند، در پویش مردمی شکست کرونا شرکت کرده است و امیدواریم در حوزه گندزدایی به خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به حضور پرقدرت یگان ویژه استان اصفهان در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: مردم‌یاری یکی از وظایف یگان ویژه است و بر همین اساس برای مقابله با این ویروس با تجهیزات کامل حضور پیدا کردیم و در این راستا نیز پنج دستگاه آبپاش پیشرفته به شهرستان کاشان اعزام شده است تا در این امر انجام وظیفه کنند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

پایگاه آموزشی و اطلاع‌رسانی ویروس کرونا و سامانه تلفنی با خط تماس فوری به شماره ۳۱۱۳ و ۴۰۳۰ آماده ارایه خدمات مشاوره و پاسخگویی به افرادی است که احساس می‌کنند علایم مشکوک به بیماری ویروسی کرونا دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.