حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، پیرامون وضعیت جدول و تیم‌های مدعی اظهار داشت: در حالی که تنها ۹ هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است، رقابت شدیدی بین تیم‌های اول بر سر قهرمانی لیگ برتر و سپس برای کسب سهمیه آسیا در جریان است.

وی با برشمردن تیم‌های مدعی خاطرنشان کرد: تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان و سپس تیم‌های تراکتورسازی، شهرخودرو، فولاد خوزستان و حتی صنعت نفت آبادان تیم‌های مدعی هستند که می‌توانند در پی کسب عنوان قهرمانی باشند.

وی فوتبال را غیرقابل پیش‌بینی توصیف کرد و افزود: من خاطرم هست که در لیگ چهاردهم، همین تیم سپاهان، علی‌رغم اینکه در برهه‌ای از زمان در اواخر لیگ، ۷ امتیاز از جدی‌ترین رقیب خود یعنی تراکتورسازی عقب افتاد اما نهایتاً موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وی ادامه داد: همچنین سپاهان یک‌بار دیگر در زمان مربیگری آقای قلعه‌نویی، حتی تا رده سیزدهم جدول پیش رفت اما نهایتاً قهرمان لیگ شد یا تیم ذوب‌آهن در دو فصل پیش که در نیم‌فصل نخست در شرایط بحرانی بود اما در انتهای فصل نایب‌قهرمان لیگ شد و سهمیه آسیا را به دست آورد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به لیگ دسته یک افزود: من خودم با تیم سپاهان نوین در لیگ دسته یک با شاهین بوشهر برای سقوط نکردن رقابت می‌کردیم و یادم هست که در آخرین هفته نیم‌فصل اول لیگ دسته یک شاهین با نساجی بازی داشت و ما دوست داشتیم نساجی پیروز شود اما در نیم‌فصل دوم شرایط به گونه‌ای شد که تیم ما و تیم نساجی برای صعود به مرحله پلی‌آف رقابت می‌کردیم و دوست داشتیم که بازی برگشت نساجی و شاهین در هفته ۲۶ به سود شاهین به پایان برسد که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و ما در پلی‌آف به مصاف استیل‌آذین رفتیم.

وی با تاکید بر این موضوع که سپاهان نباید نا امید شود افزود: به طور کلی فوتبال یک امر غیرقابل پیش‌بینی است و سپاهان در این شرایط باید از تعطیلات خود به خوبی بهره ببرد و بازی‌ها را بررسی کند، نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعفش را بر طرف کند و آماده‌تر از قبل به مسابقات برود و در این صورت سپاهان می‌تواند دوباره شگفتی‌آفرین شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.