«سعید اکبرزاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم ایران(ایرالکو) با «فرج کمالوند» سرمربی جدید این تیم تا پایان نیم فصل دوم است اما، در صورت موفقیت و صعود تیم به لیگ برتر این قرارداد تمدید می شود.
وی ادامه داد: پس از جدایی «محمد ربیعی» سرمربی اسبق تیم ایرالکو در پایان نیم فصل اول، نشست های متعددی با اعضای کمیته فنی این باشگاه که از مربیان و بازیکنان پیشکسوت فوتبال اراک تشکیل شده برگزار و 10 گزینه اصلی برای سرمربیگیری این تیم معرفی شدند که در نهایت 6 مربی حذف و نظر کمیته فنی روی چهار مربی منعکس شد.
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم ایران(ایرالکو) اظهار داشت: میزان شناخت مربیان از لیگ دسته یک، کارنامه قابل قبول در فوتبال ایران، شناخت کافی از ظرفیت فوتبال اراک و آشنایی با بازیکنان مختلف از مهمترین شاخص های انتخاب مربی در کمیته فنی این باشگاه بود که در نهایت «فرج کمالوند» برای هدایت تیم فوتبال ایرالکو انتخاب شد.
اکبرزاده ادامه داد: عملکرد بازیکنان، سرمربی و کادر فنی و حمایت های بی دریغ هواداردان به خصوص در بازی های خانگی باعث شد که تیم فوتبال ایرالکو به عنوان یکی از مدعیان صعود در میادین حاضر شود.
وی افزود: جدایی نابهنگام «محمد ربیعی» از ایرالکو اگر چه شوک بزرگی برای بازیکنان، هواداران و مسئولان باشگاه بود اما شرایط تیم اکنون ایده آل است و نیم فصل دوم را با قدرت و اقتدار بیشتری به میدان می رود.
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو گفت: مربی یا بازیکن خوب نمی تواند یک تیم را به درجه عالی موفقیت برساند چرا که این مهم نیازمند حمایت های همه جانبه هواداران، پشتیبانی باشگاه، وفاق و همدلی کادر فنی و بازیکنان دارد و امید است همه این عوامل در نیم فصل دوم نیز برای تیم فراهم باشد.
«محمد ربیعی» سرمربی تیم فوتبال ایرالکو پایان نیم فصل امسال از این تیم جدا شد و اکنون «فرج کمالوند» به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده است.
تیم فوتبال آلومینیوم ایران(ایرالکو) با 23 امتیاز و اختلاف تفاضل گل در رده ششم لیگ دیته یک فوتبال(آزادگان) کشور قرار دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.