مسعود گلشیرازی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در این راستا و در گام اول کمیته مشترکی بین اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد تا شبکه‌سازی را بین واحدهای صنعتی و اقتصادی استان ایجاد کند.

وی بیان کرد: این کمیته با هدف حمایت از کارکنان بخش بهداشت و درمان و خانواده‌های آنها و برای مدیریت بیشتر این پدیده تشکیل شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان ادامه داد: همه باید با بخش بهداشت و درمان جامعه همکاری کنند تا امکان حرکت قوی و قدرتمندی برای این حوزه مهیا شود.

به گفته وی اتاق بازرگانی با همکاری فعالان اقتصادی برای کمک به بخش بهداشت و درمان در چند حوزه ورود پیدا کرده است.

گلشیرازی خاطرنشان کرد: این اتاق برای تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز  در بخش بهداشت و درمان، کمک تخصصی واحدهای اقتصادی برای تدارک اقلام مورد نیاز بیماران و حمایت از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند ورود پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: نمایندگان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان در گام اول برای حمایت از این حرکت محکم و پر قدرت شبکه بهداشت و درمان استان، مبلغ قابل توجهی را تامین کردند .

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان افزود: اعضای این اتاق تصمیم گرفتند که هدایای نوروزی امسال خود را به خانواده‌های پرسنل و کادر بهداشت و درمان استان تقدیم کنند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه تصریح کرد: جامعه باید شادابی، نشاط و سرزندگی خود را داشته باشد و جریان جاری و عادی زندگی در جامعه ادامه داشته باشد و بنگاه‌های اقتصادی هم به فعالیت خود ادامه دهند.

گلشیرازی گفت: واحدهای صنعتی و اقتصادی استان باید جریان جاری خود را ادامه دهند و در صورتیکه مدیریت درستی در همه امور بهداشت فردی و اجتماعی انجام شود می توانیم به سلامت از این بحران عبور کنیم.

وی با اشاره به تبعات شیوع این بیماری برای کشاورزی استان و کشور اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران کشورهای همسایه از صادرات محصولات کشاورزی ما به کشورهایشان ممانعت کردند و این مساله در کوتاه مدت ما را با مشکل فروش محصولات و وفور این محصولات فاسد شدنی مواجه خواهد کرد.

 تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان اصفهان تا کنون به ۱۸ نفر رسیده و تعداد بیماران فوت شده، یک نفر است.

 نتیجه آزمایش کرونای ۱۰ بیمار جدید در استان اصفهان مثبت اعلام شد و بدین ترتیب مجموع تعداد افراد مبتلا به این بیماری در این خطه تا امروز ۱۸ نفر است.

بدین ترتیب تا کنون استان اصفهان حدود ۴.۶ درصد از بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا در کشور را دارد و سهم آن از تعداد بیماران فوت شده، سه درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.