امیر قلعه‌نویی عصر  پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار با تیم ذوب آهن افزود: تیم ما هنوز از نظر روحی و روانی از روز یکشنبه تا به امروز تحت فشار بازی پرسپولیس است که انجام نشد ولی از بازیکنانم قدردانی می‌کنم که در این دیدار با تمام این مشکلات بازی خوبی کردند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن تیم بزرگی است گفت: این تیم در دیدار  امروز بدون اینکه موقعیتی داشته باشد به تیم ما گل زد و فوتبال ما را تنبیه کرد چون اگر از فرصت‌های به دست آمده خود درست بهره می‌بردیم می‌توانستیم موفق باشیم.

قلعه نویی با اشاره به اینکه در هر ۲ نیمه بازی خوبی را از ۲ تیم شاهد بودیم گفت: در موقعیت‌ها پراشتباه ظاهر شدیم و پنالتی بچه‌گانه دادیم.

وی با تاکید بر اینکه از نظر موقعیت و مالکیت  توپ برتر بودیم به بازی حسینی بازیکن تیمش اشاره داشت و گفت: حسینی در این دیدارباز بدی نداشت؛ او یک بازیکن باکیفیت است و بازیکنان یک روز خوب هستند یک روز بد، در کل می‌خواستیم با تعویض‌ها رو به جلو حرکت کنیم.

وی افزود:  تیم‌ها و مدافعان بزرگ هم اشتباه دارند و این موضوع  بخشی از فوتبال است که در این دیدار اشتباهات تیم بی جهت و ساده بود.

قلعه نویی همچنین با اشاره به  لغو  رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بخش دولتی و اجرایی فوتبال باید پاسخگوی فوتبال باشند، عوامل اجرایی این دیدار بیش از ۲۰۰ نفر هستند در این مورد چه کسی باید جواب دهد، خانم شیخی (فوتسالیست قمی) فوت شده و من و به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: در این زمینه دیر اطلاع رسانی شده است ، پروازها قطع و قرنطینه ها صورت نگرفته است. جان انسان‌ها زیاد اهمیت ندارد و فقط کار خودشان را می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴ بازی ایران را درلیگ قهرمنان آسیا لغو کرده است اگر در فوتبال ادعای دارید چرا از آنها الگوبرداری نمی‌کنید.

وی همچنین در باره بازی نکردن استنلی بازیکن تیمش در این دیدار گفت: می‌توانستیم از او بهره ببریم ولی ریسک نکردیم تابرای بازی های آینده اماده شود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه بدشانسی و اشتباهات فردی در حال حاضر مشکل تیم ماست افزود: در نیم فصل نخست وقتی که همه از نظم دفاعی ما سخن می‌گفتند،  ولی در حال حاضر سه مدافع ما تیم ما با مصدومیت روبه روشدند.

دیدار ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت.

هم اکنون تیم ذوب‌آهن با ۲۲ امتیاز در رتیه یازدهم و تیم سپاهان نیز با ۳۷ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.