میگوئل تکسیرا روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن  اظهارداشت: اهمیت جان انسان ها از فوتبال مهمتر است و امیدوارم ویروس کرونا با همت مردم دنیا از بین برود.

وی با اشاره به شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان گفت: من سه سال است که در اصفهان حضور دارم و یک سال در ذوب آهن مربی بودم، شهرآورد شرایط خاص خود را دارد ولی این دیدار متفاوت تر است و وقتی می‌بینم همه مردم اصفهان دست به دست هم می‌دهند باعث خوشحالی است.

وی گفت: با این حال دیدار سخت و دشواری را مقابل تیم خوب ذوب‌آهن اصفهان در پیش داریم و این تیم ما سرمربی جدید خود نوع بازی خود را تغییرداده است.

مربی سپاهان بیان کرد: این تیم بازیکنان خوبی دارد که می توانند تاثیرگذار باشند و این موضوع اهمیت دارد که  در آن سوی میدان بازیکنان ما باید تمرکز لازم را داشته باشند تا بتوانند از موقعیت خود خود بهترین بهره را ببرند.

وی در باره بازی با پرسپولیس افزود: در این مورد نمی خواهم صحبتی کنم ولی بازیکنان من از نظر روحی، تکنیکی و تاکتیکی آماده بازی با ذوب آهن هستند.

تکسیرا بابیان اینکه هدف ما این است که نسبت به سال قبل جایگاه بهتری در لیگ برتر داشته باشیم تصریح کرد: بازیکنان مصدوم و محرومی داریم که ایرانپوریان مشکلی برای بازی ندارد و استنلی هم باید ببینیم که می تواند بازی کند یا نه،ولسیانی و پورقاز را هم تا آخر فصل به دلیل مصدومیت نداریم.

در چهار چوب رقابت های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال کشور، دیدارتیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

این دیدار به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.