علیرضا منصوریان شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس، در یک نشست خبری افزود: بازی با کیفیت برابر را در مقابل پرسپولیس شروع کردیم و برخلاف مالکیت توپ توسط ما، در خط دفاع گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه نخست و در حالی که مالک توپ بودیم، داور در یک صحنه که توپ در عمق دفاع ما قرار داشت، خطای پنالتی گرفت و پرسپولیس تواست گلزنی کند و بر اثر همین پنالتی، یک بر صفر عقب افتادیم.

وی اظهار داشت: در شروع نیمه دوم که در سایت‌های مختلف و تلویزیون از زوایای مختلف نشان داده شد، استنباط من این است که در 2-3 صحنه پنالتی روی مسعود ابراهیم‌زاده گرفته نشد و این بازیکن شارژ شد.

منصوریان گفت: اگر این خطا پنالتی بوده باشد، صحبت‌های دیروز من بی‌دلیل نبود که روی بازی امروز خیلی حساسیت ایجاد شده و اگر این پنالتی درست بوده باشد، جریان بازی عوض می‌شد که فکر نمی‌کنم اشتباه کرده باشم.

وی تصریح کرد: اگر گل می‌زدیم روند جریان بازی هم عوض می‌شد و می‌توانستیم به تساوی برسیم، با این حال، تیم‌ ما خوب بازی میکند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه دو تیم در کشور تماشاگر میلیونی دارند، اظهار داشت: تیم ما پایاپای بازی کرد و برخلاف جریان بازی گل خورد و در نهایت نتیجه را واگذار کرد و اگر پنالتی که داور برای ما نگرفت، درست باشد، این بازی هم به جمع مجموعه بازی‌هایی که از داوری آسیب خورده‌ایم، اضافه می شود.

وی گفت: در فوتبال باید از لحظه‌ها بهترین بهره‌ها را برد و اگر نتوانیم ار فرصت‌ها درست استفاده کنیم، نتیجه بازی را واگذار خواهیم کرد و باید مراقب این مساله باشیم.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه با حضور بیش از هفت هزاز تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان توانست با نتیجه ۳ بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد تا طلسم ۹ ساله نبردن این تیم در فولادشهر را بشکند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.