به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تاملی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان برای تامین آب در بخش روستاها با موضوع پر حجمی به لحاظ عملیات و کاری که باید انجام شود روبرو است.

وی افزود: موضوع آب با توجه به اینکه در توسعه شهرستان اثر دارد یکی از دغدغه های فرمانداری اردستان است و نسبت به آن توجه ویژه ای می شود.

فرماندار اردستان گفت: بخشی از روستاهای شهرستان اردستان به شکل آبرسانی سیار تامین می شود که برای این موضوع از سال گذشته تا کنون چند اتفاق خوب در حال انجام است که مجتمع آبرسانی بخش برزاوند، مجتمع آبرسانی بخش همبرات و ریگستان از موضوعاتی است که برای تامین آب پایدار برای این روستاها تلاش می شود.

آبرسانی سیار در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست

وی با بیان اینکه آبرسانی سیار در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست، ابراز داشت: شهرستان اردستان از نظر تامین آب مشکلی ندارد و به شکل عادلانه آب توزیع می شود.

تاملی بیان داشت: با ساخت و ایجاد مجتمع های آبرسانی می توان امنیت، عدالت و پایدار بودن وضعیت آب را در شهرستان اردستان تامین کنیم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: ایجاد مجتمع های آبرسانی روستایی شهرستان اردستان با هدف کاهش آبرسانی سیار و هدف عالی آن حذف آبرسانی سیار یکی از مهمترین موضوعاتی است که انتظار داریم از طریق مرکز اصفهان در این زمینه به ما کمک شود.

سامانه دوم آبرسانی اردستان فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که قابل اهمیت و پیگیری است سامانه دوم آبرسانی به اردستان است که از شروع پروژه ۱۰ سال گذشته و دارای کمترین پیشرفت فیزیکی هستیم و طبق برنامه باید در سال ۹۸ به بهره برداری می رسید که هنوز هم ۱۰ درصد پیشرفت نداشته است.

تاملی با بیان اینکه اینگونه پروژه ها (سامانه دوم آبرسانی به اردستان) را نمی توان به تنهایی اجرا کرد، افزود: شهرهای ذی‌نفع این موضوع شهرستانهای نطنز، بادرود، اردستان و انرژی اتمی هستند و دارای این ظرفیت سیاسی هستند که اگر شرکت مهندسی این ظرفیت را بکار بگیرد و راهبری کند بتوانیم به نتیجه برسیم.

فرماندار اردستان افزود: بهتر است شرکت آب و فاضلاب استان ظرفیت شهرستانهای ذینفع را در اینگونه پروژه ها بکار بگیرد تا بتوانند کمک کنند.

پروژه فاضلاب اردستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

وی همچنین بیان داشت: تکمیل پروژه فاضلاب شهر اردستان، زواره و مهاباد بیشتر از ۵۰ درصد آن در شهر اردستان پیشرفت نداشته است و از پساپ آن کسی نیست که استفاده کند و موضوع بلاتکلیف مانده است.

گفتنی است با توجه به یکپارچه شدن آب و فاضلاب شهری و روستایی از خدمات عباس شریعت مدار رئیس آب و فاضلاب شهرستان اردستان تقدیر و رضا دهقانی رئیس آب روستایی اردستان به عنوان رئیس جدید آب و فاضلاب شهرستان اردستان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.