به گزارش خبرنگار مهر، مجید عبداللهی بعدازظهر دوشنبه در مراسم ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان با اشاره به شروع پکپارچگی شرکت‌های آبرسانی در مازندران گفت: باید به این باور برسیم که همدلی و اتحاد یک عنصر کلیدی و حیاتی و مهارت به شمار می‌رود و باید تلاش کنیم این مهارت را کسب کنیم.

وی افزود: سازمان‌هایی که از یکپارچگی برخوردار هستند، کارکنان آن با آرامش، لحظات سخت را پشت سر می‌گذارند زیرا قدرت هر سازمان در اتحاد درونی آن نهفته است.

وی از نیروی انسانی به عنوان عامل حیاتی و راهبردی یاد کرد و گفت: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان‌ها محسوب می‌شود و باید در کنار هم با آرامش کارها را پیش بریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران یادآور شد: آب و فاضلاب مازندران از خانواده بزرگی تشکیل شده است و رسالت بزرگی برعهده دارد و زمانی می‌تواند این رسالت را به سرانجام رساند که وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی آبرسانی مطلوب به مشترکان را وظیفه مهم برشمرد و با اشاره به عملکرد آب و فاضلاب شهری و روستایی از سال ۹۲ تاکنون اظهار داشت: تاکنون توانستیم در ۶۴۶ روستا با جمعیت نیم میلیون نفری که بیش از یک سوم جمعیت روستایی را تشکیل می‌دهند پروژه‌های آبرسانی را افتتاح کنیم.

عبداللهی با اظهار اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در سال ۹۲ شاخص برخورداری از آب آشامیدنی سالم در استان ۶۷ درصد بود که تا پایان سال قبل از متوسط کشوری فراتر رفت و به ۷۷ درصد درصد رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.