مسعود تابش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ما اگر برای دیدار با پرسپولیس آماده نبود به اردوی آمادگی نمی‌فت  و ما بر اساس این بازی تمرین نمی کرد.

وی اظهارداشت: تیم ما به طور کامل آماده بازی بود و حتی ناظر بازی گفت، بازی کنید ولی تیم پرسپولیس زمین را ترک کرد و بازیکنانش رفتند.

وی با اشاره به این که خواستار به تعویق  بازی بودیم خاطرنشان کرد: برای این کار هم دلایل خود را داشتیم که شامل  شرایط میزبانی، حضور چهل تا پنجاه هزار نفر هوادار درورزشگاه است.

تابش حضور تماشاگران را برای تیمش  نیروی مضاعفی توصیف کرد و گفت: وقتی موضوع ویروس کرونا مطرح شد سلامتی مردم برای مال اولویت اول بود و ما به هیچ وجه راضی به مخاطره افتادن سلامت مردم نیستیم و درخواست ما لغو این دیدار بود.

وی با بیان این که تیم برای برای رسیدن به ورزشگاه در بازی امروز دچار مشکلاتی شد، گفت: پیش از این دیدار تیم ما با استقلال تهران به دلیل آلودگی هوا در تهران لغو شد.

به گفته وی تکلیف این سه امتیاز را فدارسیون مشحص می کند.

پیش از این قرار بود دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، شب‌ گذشته تصمیم گرفته شد که این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
با این وجود، قبل از آغاز دیدار، برخی از هواداران تیم سپاهان با تجمع روبه‌روی هتل کوثر اصفهان مانع خروج بازیکنان این تیم به سمت ورزشگاه نقش جهان شدند که با دخالت نیروی انتظامی پایان یافت و سپس بازیکنان سپاهان با هماهنگی نیروی انتظامی به بیرون هتل هدایت شدند.
قرار بود امروز در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر بروند.

این بازی طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه آغاز شود اما تیم فوتبال سپاهان با تاخیر وارد ورزشگاه شد.

پیش از این، باشگاه سپاهان به‌دلیل حضور نیافتن تماشاگران خود خواستار به تعویق افتادن این بازی شده بود.

حال باید دید فدراسیون فوتبال در باره لغو این مسابقه چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.