به گزارش ایرنا یحیی گل‌محمدی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم های صنعت‌نفت آبادن و پرسپولیس تهران در آبادان بیان کرد: ما سختی‌های بسیار زیادی را تحمل می کنیم که روز به روز این مشکلات بیشتر می‌شود ولی باید فکر خود را برای موفقیت به کار بگیریم.

وی با انتقاد از شرایط این باشگاه گفت: ما ۲ بازی تدارکاتی نصف و نیمه برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم داشتیم؛ فرصت زیادی برای آماده شدن نداشتیم ولی بازیکنان در این فرصت کم علکمرد خوبی داشتند که نشان دهنده ذهنیت خوب و شرایط فیزیکی مناسب آنها است.

وی غیبت خلیل‌زاده مدافع این تیم در بازی دربی را مشکلی کوچک بیان کرد و گفت: شجاع خلیل‌زاده دربی را از دست داد ولی نگرانی از این بابت مشکلی نداریم زیرا کنعانی‌زادگان بازیکن ملی پوش ما جای وی در ترکیب قرار خواهد گرفت.

گل‌محمدی ادامه داد: سه امتیاز بسیار مهم را در یکی از دشوارترین بازی‌های لیگ برتر کسب کردیم.

وی افزود: بازی بسیار سختی را زمینی که شرایط خوبی برای مسابقه نداشت برگزار کردیم در این زمین اجرای کارهای تاکتیکی سخت و دشوار است.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: تماشاگران جو سنگینی را برای بازیکنان تیم پرسپولیس ایجاد کردند و بازی کردن مقابل این تماشاگران شرایط خاص خود را دارد؛ تیم‌های بزرگ در این زمین شکست خورده بودند و این نشان از کیفیت بالای تیم صنعت‌نفت آبادان دارد.

گل‌محمدی ادامه داد: این برد ارزشمند را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم زیرا آنها در تمامی شرایط حامی اصلی ما بوده‌اند.

وی گفت: در این بازی موقعیت خاصی را به حریف ندادیم و آنها را به خوبی کنترل کردیم.

وی افزود: چندین موقعیت خوب گلزنی در این بازی داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.

گل محمدی با تمجید از عملکرد مهاجم خارجی تیمش گفت: اوساگونا امروز خیلی خوب بازی کرد و تمامی برنامه‌های ما را در زمین اجرا کرد و تعویض وی برای تقویت خط دفاعی بود.

وی ادامه داد: اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد حداقل با اختلاف پنج گل به پیروزی می‌رسیدیم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر روز شنبه از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر با یک گل میزبانش صنعت نفت آبادان را شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.