حمیدرضادادخواه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این تمهیدات شامل هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و هیات پزشکی ورزشی استان برای اقداماتی پیشگیرانه برای بازیکنان و هواداران برای کاهش هر چه بیشتر شیوع این ویروس خواهد بود.

وی ادامه داد: رعایت مسایل بهداشتی و نظافت شخصی و مواردی همچون دست ندادن که همواره به آن تاکید می‌شود در راستای کاهش شیوع بسیار موثر است.

دبیر هیات فوتبال اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تعویق بازی وجود دارد؟ گفت: سازمان لیگ تاکنون چنین تصمیمی نگرفته و مسابقه در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بلیت فروشی دیدار ۲ تیم از طریق سامانه بلیت فروشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان (sepahanscticket.com)به صورت الکترونیکی از دیروز جمعه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

دادخواه با با بیان اینکه خرید بلیت الکترونیکی نیازمند کد ملی است و برای ورود به ورزشگاه همراه داشتن کارت ملی و ترجیحا تصویر بلیت الزامی خواهد بود، تاکید کرد: روز مسابقه هیچ بلیتی در محل ورزشگاه نقش جهان به فروش نمی‌رسد.

 وی افزود: براساس مقررات سازمان لیگ، ۱۰ درصد ازصندلی‌های ورزشگاه نقش جهان (حدود ۶ هزار صندلی) برای تماشاچیان پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵  فردا یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

مردم باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان ازدحام جمعیت پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد(یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری را کنار بگذارند.

همچنین افرادی که علائم بیماری سرماخوردگی دارند، در منزل بمانند و بسرعت مراقبت‌های درمانی را از طریق پزشکان در پیش بگیرند و با سایر افراد تماس نداشته باشند.

شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.