بیژن شمس روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور و مشارکت امروز مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داد که آنها هیچ امیدی به نظام استکبار جهانی ندارند و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف به نامزدهای مورد نظر خود رای دادند.

وی اظهار داشت: مردم امروز با وجود مشکلات در چند سال گذشته، هیاهوی رسانه‌ای که برخی کشورهای خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه انداختند و همه تلاش‌های اپوزیسیون خارجی و برخی افراد خودفروخته داخلی، حماسه‌ای بزرگ آفریدند و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

این استاد جنگ نرم با تاکید بر اینکه امروز شاهد انقلاب و حمایتی دیگر از نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم، افزود: چند وقت پیش دست جنایتکار استکبار از آستین درآمد و شهید سردار قاسم سلیمانی را خلاف عرف جهانی و حتی گفتمان خودشان، ترور کردند و این مساله باعث شد تا مردم حتی آنهایی که احساس می‌کردند امریکا خوی وحشیانه خود را کنار گذاشته و دست دوستی به سمت مردم ایران دراز کرده است، متوجه شوند که امریکا دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برنمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز برگ زرین دیگری از تاریخ در گام دوم انقلاب اسلامی رقم خورد، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که با وجود اختلاف‌های سلیقه‌ای داخلی اما همچنان پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند و پیرو ولایت هستند.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اصفهان تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات دوم اسفند، همچنین این موضوع را به جهانیان نشان داد که مردم ایران مخالف نظام دیکتاتوری و تروریستی هستند و مردم سالاری دینی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار شد.

سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمله ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان بودند.

در انتخابات امروز ۲۹۱ نامزد در استان اصفهان با یکدیگر رقابت کردند که از بین آنها ۲۰ نماینده همراه با نماینده ارامنه وارد مجلس می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.