سردار اباذر سالاری عصرجمعه بعد از رای انداختن خود به یکی از شعبه‌های اخذ رای درشهر بندرعباس افزود: انتخابات یک فریضه الهی وسرنوشت ساز برای انقلاب و نظام اسلامی به‌شمار می‌آید لذا بر آحاد ملت ایران واجب است با حضور پررنگ خود حماسه‌ی دیگری را در تاریخ درخشان انقلاب رقم بزنند.
وی یادآورشد: حضور منسجم، یکپارچه و پرشور مردم در انتخاب افراد شایسته، متعهد، دلسوزو پاکدست نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت نظام وانقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: انتخابات از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی بزرگ‌ترین رویداد مهم در کشور و تجلی دستاورد درخشان نظام وانقلاب اسلامی است.
سالاری ادامه داد: جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور به قدری با ارزش است که امام‌خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آن را (مجلس) در راس همه امور می‌دانست.
۴۴ داوطلب انتخاباتی در استان هرمزگان از صبح امروز جمعه دوم اسفندماه ۹۸ برای دریافت پنج کرسی مجلس یازدهم شورای اسلامی باهم رقابت می‌کنند.
این تعداد شامل ۲۵ نفر درحوزه انتخابیه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد وبوموسی برای دریافت سه کرسی، ۱۰ نفر در حوزه غرب بندرلنگه، بستک و پارسیان برای یک کرسی و ۹ نفر در حوزه شرق میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد برای یک کرسی مجلس است.
تعداد ۹ هزار نفر عوامل اجرایی در یکهزار و ۳۱۸ شعبه اخذ رای هم اکنون کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را درهرمزگان برعهده دارند.
یک میلیون و ۱۷۴ هزار نفر درهرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر از این‌ها رای اولی می‌باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.