سلیمان صدیق پور روز جمعه پس از اینکه رای خود را به صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی  انداخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جامعه کلیمیان ایران حضوری هیجان‌انگیز و پرشور در انتخابات داشتند و وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات امری ملی و قانونی است اظهارداشت: اقلیت مذهبی کلیمی پیرو قانون و ملیت ایرانی و بالاتر از همه پیرو رهبری است و هر فردی موظف است که در سرنوشت خود شرکت کند و رای دهد.

وی وظیفه نماینده منتخب خود را دفاع از حقوق جامعه کلیمیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: این حضوری که با شور و هیجان است باعث پیشرفت کشور می‌شود و همه ما شهروند ایرانی هستیم و با پیروی از قانون با حضور در انتخابات به وظیفه خود عمل کردیم.

همچنین بیژن خاکشیر عضو انجمن کلیمیان ایران نیز در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: جامعه کلیمیان همیشه با حضور وحدت‌آفرین خود را ثبت کرده است و همانند سایر ادیان شهید و جانباز داشته است.

وی اظهار داشت: به همان شکل انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است که خدارا شکر امسال با شکوه با حضور همه برگزار شده است و  نماینده‌ای هم که انتخاب می‌شود باید درد آشنای مردم باشد و مشکلات جامعه اقلیت را حل کند.

وی ابراز امیدوار کرد: دنیاباید بداند ایران مهد ادیان و اقوام مختلف است و همه با وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند.

همچنین سلیمان ساسون کارشناس دادگستری از هموطنان کلیمی اصفهان نیز گفت: جامعه کلیمیان همیشه از ابتدای انقلاب در تمام انتخابات حضوری فعال و گسترده داشتند و همیشه علاقه‌مند به انتخابات بودند.

وی افزود: از نماینده‌ای هم که انتخاب می‌شود انتظار داریم مشکلات مردم را حل کند و مجلسی پر قدرت داشته باشیم.  

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد. 

سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمله ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.