قدرت الله ولدی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای سیدالشهدا(ع) پس از انداختن رای خود به صندوق بیان کرد: این حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای لبیک به رهبر معظم انقلاب و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

وی افزود: ملت ایران در ایام خاص و ویژه در طول چهل سال از عمر انقلاب با وجود تمامی هجمه‌هایی که دشمنان در عرصه‌های مختلف همچون جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی علیه نظام آغاز کردند، پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم ایران با این حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که همواره پا به کار هستند و با وجود توطئه‌های دشمنان همیشه در صحنه حضور دارند.

وی از مردم ملایر دعوت کرد: رای خود را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند و در ساعت‌های اولیه رای خود را به صندوق بیندازند.

ولدی خطاب به مردم تاکید کرد: بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب کاندیدای اصلح بیان کرده‌اند، انتخاب کنند و ۲ نماینده‌ای به مجلس بفرستند که بتوانند گره‌گشای مشکل مردم و کشور باشند.

معاون استاندار همدان گفت: ۱۹۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده و ۲۳۲ هزار و ۹۵۷ نفر واجد شرایط رای هستند.

ولدی با اشاره به حضور یک‌هزار و ۵۰۰ رای اولی در این شهرستان بیان کرد: امروز از پنج رای اولی در این شعبه برای حضور در پای صندوق‌های رای و انداختن رای خود به صندوق تقدیر شد.

حضور مردم در انتخابات تایید نظام و انقلاب است

فرزند رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر نیز اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تایید و حمایت از انقلاب اسلامی و نظام است.

حجت الاسلام سید حمید میرشاه‌ولد افزود: این حضور برای دشمنان ناامید کننده و مایوس کننده است و تیر محکمی بر چشم آمریکا، رژیم صهیونیستی و تمامی دشمنان نظام است.

وی بیان کرد: امروز نیز مردم حضور پرشور و اشتیاقی در پای صندوق‌های رای دارند و از انقلاب و نظام خود دفاع می‌کنند.

۱۴۰ تن در این دوره از رقابت های انتخاباتی برای تکیه زدن به ۹ کرسی نمایندگی مجلس باقی ماند که شامل ۵۵ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان های همدان و فامنین، ۲۳ داوطلب در ملایر، هشت داوطلب در شهرستان های رزن و درگزین، ۲۲ داوطلب در بهار و کبودراهنگ، هشت داوطلب در اسدآباد، ۱۰ داوطلب در تویسرکان و ۱۴ داوطلب نمایندگی مجلس در نهاوند است.

ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.