عباس رضایی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود : در مجموع  ۱۰درصد مواد مخدر در اصفهان کشف می شود و افزایش کشفیات نشان از موفقیت نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی استان است که جای تشکر دارد و  از سوی دیگر موجب ناراحتی است زیرا نشان می‌دهد دشمن این سرزمین با تمام توان برای تخریب جامعه از طریق افزایش انتقال و توزیع مواد مخدر به داخل مرزها تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان پیش از این مجموع کشفیات مواد مخدر تا از ابتدا تا پایان دی امسال  را ۴۰ تن اعلام کرده بود.
استاندار اصفهان با اشاره به وظیفه استانداری در خصوص سیاست‌گذاری، هماهنگی و پیگیری امور اجرایی دستگاه‌های استان، ادامه داد: شورای مبارزه با مواد مخدر به صورت نوبه‌ای به منظور هماهنگی دستگاه‌ها در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استانداری برگزار می‌شود.
رضایی تاکید کرد: جمع آوری معتادان متجاهر از ۲۰ اسفند تا پایان فروردین یکی از دستور کارهای جلسه امروز بود که بر اساس آن مصوب شد با محوریت بهزیستی و همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها این اقدام صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی، پیشگیری از سرقت‌های خرد و آرامش روانی جامعه مهمترین اهداف این طرح است‌.
رضایی اضافه کرد: معتادان متجاهر پس از جمع آوری در کمپ هایی نگهداری و آموزش های لازم جهت ترک و کاهش آسیب‌های اجتماعی به آنها داده خواهد شد
وی با اشاره به راه اندازی یک اردوگاه ترک اعتیاد از ۲۰ فروردین، ادامه داد: همچنین در جلسه امروز مشکلات امکانات و تجهیزات این اردوگاه بررسی و نتایج خوبی به همراه داشت.
استاندار اصفهان با اشاره به نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد، گفت: خانواده با آموزش و مراقبت از جوانان خود، تبیین خسارت‌ها، زیان‌ها و مضرات ابتلای به این معضل و هدایت صحیح آنها در زمینه پیشگیری از اعتیاد می‌تواند گام موثری بردارند.
شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان روز سه شنبه با حضور دستگاه‌های مرتبط در استانداری اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.