به گزارش خبرنگار مهر ، هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهرستان دهاقان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عمومی قرآن و نماز، معنویت و بکار گیری معارف و علوم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی با حضور پرشور فرهنگیان محترم شهرستان در هنرستان حضرت فاطمه سلام الله علیها  برگزار شد.

مرتضی طاهری در حاشیه برگزاری  این مسابقه  در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت : امسال بیش از ۱۰۰ نفر از  فرهنگیان دهاقان  در مسابقات قرآن و معارف اسلامی  در مرحله شهرستانی  با هم رقابت کردند.

وی افزود: این مسابقات در ۴ رشته حفظ ، قرائت ، احکام و نهج البلاغه در مرحله شهرستانی  برگزار شد.

کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش  و پرورش دهاقان  بیان داشت : برگزاری مسابقات قرآنی موجب ایجاد انگیزه و رقابت میان قاریان و حافظان قرآنی و  همچنین سبب جذب افراد به قرآن و علوم قرآنی می شود.

طاهری ادامه داد : همه ساله این مسابقات  قرآن و معارف اسلامی در دو بخش خواهران و برادران و در سه مرحله شهرستانی ، استانی و کشوری برگزار می شود.

 وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری و اعلام نتایج نفرات اول هر رشته به مرحله استانی این رقابت‌ها راه می‌یابند که امیدواریم شاهد موفقیت فرهنگیان دهاقان  در مرحله استانی مسابقات  که در اواخر فروردین  سال آینده برگزار می شود، باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.