به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان یزد، ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: این همایش برای دهمین سال متوالی است که در راستای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون برخی از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان به این اتحادیه واگذار و اتحادیه برنامه‌ها را به مؤسسات ابلاغ می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد تصریح کرد: در اربعین امسال با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسابقه سقا در کشور برگزار شد و حدود ۴ هزار نفر در این مسابقه ثبت‌نام کردند و در نهایت به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

مطهریان با اشاره به اینکه این مسابقه با راه‌اندازی اپلیکیشن افق انجام شد، افزود: اکنون نیز مسابقه مفاهیم قرآن با همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در حال برگزاری است.

وی از ایجاد پویش «قطره قطره خون تو، لحظه لحظه زندگی من» ویژه جامعه قرآنی و مؤسسات قرآنی استان یزد از سوی اتحادیه خبر داد و گفت: به دلیل اعلام نیاز سازمان انتقال خون و کاهش ذخایر خونی کشور، پویشی در قالب سنت حسنه نذر اهدای خون از سوی این اتحادیه راه‌اندازی شد.

مطهریان ادامه داد: این پویش با هدف آشنایی اهداکنندگان با فرآورده‌های خونی و ترویج فرهنگ اهدای خون به بیماران انجام می‌شود و اهدا کنندگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون سطح استان در این حرکت خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.