در این مراسم معنوی مدرس حوزه علمیه و مراکز آموزش عالی قم گفت:  شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با بینش و بصیرت دینی و انقلابی به خصوص ولایتمداری بر استکبارجهانی و آمریکا پیروز شدند و عاقبت به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع  ادامه داد: برای موفقیت باید همواره بصیرت و روحیه انقلابی در کنار مدیریت جهادی مدنظر مردم به خصوص مسوولان قرار گیرد که تحقق آن موجب تعالی نظام اسلامی و شکست تمام دشمنان انقلاب اسلامی است .

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: دشمنان در هر برهه از تاریخ انقلاب با موضوعی و هدفی به نظام ضربه می‌زنند و هم‌اکنون با جنگ روانی، اقتصادی و تبلیغاتی شدید برای شکست نظام تلاش جدی دارند.

مهدودی ارفع تاکید کرد: هوشیاری مردم و حرکت در مسیر شهیدان در کنار توجه به منویات مقام معظم رهبری سدی محکم در برابر توطئه‌های استکبارجهانی است و باید روحیه انقلابی  و ولایتمداری در میان مردم تقویت شود.

وی، یاد و خاطره شهدا به خصوص سردار شهید سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس را گرامی‌داشت و اظهار داشت: این شهید تمام هستی خود را وقف دین و جبهه مقاومت کرد و رمز عزت و محبوبیت او همان اخلاص و ایمان قوی اوست .

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت:  توطئه‌های استکبارجهانی علیه نظام ادامه دارد و باید مردم و مسوولان با وحدت و بصیرت برای خنثی‌کردن اهداف دشمنان، قوی همچنان در عرصه حضور داشته باشند.

مهدوی ارفع تاکید کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت دارد و باید همواره این روحیه در بین مردم به خصوص جوانان کشور تقویت و گسترش یابد .

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و مداحی اجرا شد.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرد، ۳۲۰ هزار بسیجی و افزون بر ۵۰ هزار رزمنده دارد که تعدادی از آنها در دوران دفاع‌ مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته اند.

این استان بر اساس سرشماری آبان ماه سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.    

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.