فرهاد بلابادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال تاکنون عملیات بهینه‌سازی و تبدیل شبکه برق به کابل خودنگهدار در روستای ویست، حسن‌آباد، حاجی‌آباد، خشکرود، صفادشت و قلعه‌ بابامحمد به طول شش کیلومتر و احداث شبکه فشار متوسط در منطقه کارگاهی تیدجان انجام شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال مبلغ دو میلیارد ریال در جهت بهینه سازی معابر روشنایی از قبیل رنگ آمیزی پایه‌ها و شست و شوی چراغ‌ها هزینه شده است.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با اشاره به بهینه سازی و تعمیرات شبکه فشار ضعیف در مناطقی از روستاهای سنگ سفید، قودجان و ویست، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.

وی از بهینه سازی شبکه محله بیدهند با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ ریال خبر داد و افزود:  برقرسانی به سایت تلفن همراه اول و تجهیز پست مجتمع  گردشگری گلستانکوه از دیگر پروژه‌های این امور بود که با همکاری این نهاد ها انجام شد.

بلابادی افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق میدان جدید سنگ شیر یکی دیگر از پروژه‌های برق شهرستان خوانسار است که با همکاری شهرداری انجام شد.

نصب ضد سرقت بر روی ۱۵۰ دستگاه ترانسفوماتور

وی از نصب پلمپ ضد سرقت بر روی ۱۵۰ دستگاه ترانسفورماتور در محدوده امور برق شهرستان خبر داد و افزود: ۴۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

مدیر امور برق شهرستان خوانسار ادامه داد: در مدیریت پیک بار در تابستان گذشته امور برق شهرستان عملکرد مناسبی داشت به طوری که موفق به کاهش ۱.۷ مگاوات مصرف انرژی در زمان پیک بار شد.

وی افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال با اضافه شدن ۵۳۹ مشترک جدید اکنون تعداد مشترکان برق شهرستان خوانسار به ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک رسیده است.

بلابادی خاطرنشان کرد: امسال ۳۵ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است که از این میزان اعتبار مبلغ هشت میلیارد ریال جهت توسعه برقرسانی، ۱۲ میلیارد ریال جهت تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار و مابقی در جهت بهسازی و نیز نصب لوازم اندازه گیری هزینه شده است.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.