محمود سلطانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان پس از تشکیل این ستاد ماموریت‌های خود را در حوزه مالی، پشتیبانی و حمل و نقل با هدف  هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

  وی افزود : این کمیته  همچنین هر ۲ هفته یک بار به صورت منظم اقدام‌به برگزاری جلسات به منظور بررسی و پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز انتخاب کرد و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار شده است.
مدیر کل مالی و اداری استانداری اصفهان گفت: پیش‌بینی کلیه ملزومات شعب اخذ رای، پیش بینی خودروهای لازم، تدارک پذیرایی مسوولان شعب اخذ رای در روز انتخابات، انتقال دستگاه‌های احراز هویت به حوزه های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته در روزهای گدشته گذشته بوده است.
وی گفت: تدارک سرانه پذیرایی از دست اندرکاران شعب اخذ رای به میزان هر شعبه ۲۰ نفر در قالب  سه وعده غذایی و چهار میان وعده پیش‌بینی شده است.
سلطانی خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با ادارات استان به منظور تامین خودروهای مورد نیاز در روز انتخابات انجام شده است و بر اساس قانون کلیه مدیران کل موظف به همکاری در این  زمینه هستند.
سلطانی با اشاره به پیش بینی احتمال بارش نزولات آسمانی و برفگرفتگی معابر در برخی نقاط استان اصفهان گفت: خودروهایی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای شاسی بلند مناسب برای  حمل نقل نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق صعب العبور و برف گرفته تدارک دیده شده‌است.
رییس کمیته مالی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان تصریح کرد: این استان یکی از استان‌هایی است که همواره بر اساس برنامه های مدون فعالیت‌های خود را دنبال کرده است و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران استان به منظور رفع نواقص و کسری امکانات انجام شده است.
وی اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه وجود دارد اما با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان تلاش شده است این محدودیت برطرف شود.
وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم به منظور حضور در مناطق برفگیر استان مثل فریدن شهر یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۰ کرسی(به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات۳۷۲ نامزد تایید صلاحیت شدهبا هم رقابت می‌کنند.
استان اصفهان دارای بیش از پنج میلیون تن جمعیت است که از این میان سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.