به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی قپانی پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس یازدهم از نخستین ساعات بامداد ۲۴ بهمن آغاز شده است، اظهار داشت: کاندیداها و هواداران آنها باید فقط به معرفی و برنامه های خود بپردازند و از هرگونه گفتار یا رفتاری که سبب تخریب دیگر کاندیداها می شود به شدت پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه در کل حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ۳۰۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است، ابراز داشت: از این بین ۲۳۳ شعبه اخذ رای در کاشان و ۷۰ شعبه اخذ رای در آران و بیدگل وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه برای هر شعبه بطور متوسط ۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی در صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت، تصریح کرد: دوره های آموزشی تئوری و عملی برای عوامل اجرایی صندوق های رای برگزار شده است.

وی با اشاره به آموزش یک هزار و ۷۰۰ نفر از عوامل انتخابات در کاشان خاطرنشان کرد: از این بین یک هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عضو شعب اخذ رای آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

قپانی پور با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود، اذعان داشت: کاربران رایانه شعب اخذ رای پس از تایید صلاحیت آموزش های لازم را برای برگزاری انتخابات فرا گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد سرکاربران رایانه ۳۰ نفر و تعداد کاربران رایانه در شعب اخذ رای ۲۸۰ نفر است، بیان داشت: عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای باید از هرگونه رفتار و گفتاری که در حمایت از کاندیدای خاصی باشد به شدت پرهیز کنند چون این امر ممنوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.