رییس اداره راه و شهرسازی کاشان روز دوشنبه در حاشیه این آیین گفت: باند دوم جاده کاشان- برزک- ورکان (گردنه نابر) به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

محمد حق‌شناس افزود: بهره‌برداری از ۱۵ کیلومتر جاده کاشان- اردستان نیز با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در راستای دوبانده کردن این محور صورت گرفت.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی نیز در ادامه در مورد آمار تلفات رانندگی اتوبان امیرکبیر بیان کرد: با توجه به اتفاق هایی که افتاده و با توجه به برنامه‌های وزارت و شهرسازی، برطرف کردن مشکلات از جمله روشنایی محور اولویت دارد و اعتبار لازم هم گذاشته شده است و پس از نشستی که با وزیر و مجموعه سازمان راهداری داشتیم، قرار شد در یک بازه زمانی منطقه به بهره‌برداری برسد.

مهران کفاش اضافه کرد: برای جاده قدیم کاشان- قم هم بحث روکش آسفالت را داریم که در قرارداد انجام شده و تا اوایل اسفند کار آسفالت انجام می‌شود.

در زمان حاضر بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه همسنگ در شهرستان کاشان وجود دارد که یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر نیز آزادراه است.

۲۲۸ طرح در حوزه‌های گوناگون با سرمایه‌گذاری نزدیک به سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در کاشان رونمایی می‌شود.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.