رییس اداره راه و شهرسازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی، ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۳۰۰ میلیون ریال آورده شخصی بوده است.

محمود رضازاده با بیان اینکه با پایان این طرح ها، ۱۵۰ خانوار از خدمات مسکن برخوردار شدند گفت: از هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر کوی وحدت این شهر، هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده و ۵۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۴۰ درصد در دست اجرا است.

وی افزود: برای مسکن های مهر باقی مانده سعی خواهیم کرد تعدادی تا پایان امسال و تعدادی تا پایان تیرماه سال آینده به پایان برسد.

رییس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: در دهه فجر امسال برای ساخت واحدهای مسکن مهر، زیر ساخت های آن و طرح بازآفرینی در محلات هدف شهر شیروان که شامل ساماندهی، بهسازی مسیر، روشنایی معابر، پیاده روسازی، مسیر رودخانه و آسفالت است؛ در مجموع کل، ۱۵۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی، اعتبارات بازآفرینی و تملک دارایی هزینه شده است.

طرح مسکن مهر کوی وحدت شیروان در دولت نهم و دهم آغاز شد که ساخت آن هم اکنون ادامه دارد که در دولت تدبیر و امید از روند رشد خوبی برخوردار بوده است.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.