حیدر قاسمی عصر یکشنبه همزمان با دهه فجر و در مراسم گشایش نمایشگاه "دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی" در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی فراتر از این نمایشگاه‌هاست و امروزه در کنار برگزاری این‌گونه فعالیت‌ها باید به دستاوردهای عمیق‌تر انقلاب با رهبری امام و رهبر معظم انقلاب بپردازیم.
وی اعتماد به نفس کارآفرینان و کارگزاران کشور و اقتصاد درونزا و مقاومتی را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: باور و اعتماد مردم که با اعتقاد دینی عجین شده، بوجود آورنده این انقلاب و تقویت آن در راستای دستاوردهای مهم انقلاب است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان متدکر شد: زمانی بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عیان شد که پس از موشکباران پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد عراق، تمام جهان از اقتدار و توان نظامی ایران در بُهت فرو رفت.
وی همچنین امیدبخشی و باوربخشی به مستضعفان و مظلومان جهان را محصول انقلاب برشمرد و اظهار داشت: در کنار بیان دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی باید زمینه‌های امید در مردم نیز تقویت شود.
قاسمی تاکیدکرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم، دستاورد اصلی انقلاب که همان مردم به‌عنوان سرمایه‌های اصلی کشورند، به منصه ظهور خواهد رسید.
وی مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفند امسال را به مثابه دستاورد جدید انقلاب اسلامی توصیف کرد.
معاون استاندار اصفهان همچنین با اشاره به اینکه هر انقلاب در مراحل مختلف پیشرفت خود با فراز و نشیب‌هایی مواجه است، تصریح کرد: در میان همه پیشرفت‌های حاصل شده، نشیب‌های انقلاب اسلامی را نیز باید مدنظر قرار دهیم و آنچه به روش‌ها و ساختارهای ما بازمی‌گردد باید اصلاح شود و به هویت اصلی خود بازگردد.
نمایشگاه "دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی" اصفهان عصر یکشنبه با حضور ۴۸ نهاد اجرایی استان در بیش از ۲ هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی دایر شد که مهمترین هدف آن ارائه دستاوردها، خدمات و گزارش‌ عملکرد دستگاه‌های دولتی، اجرایی و نهادهای خدمت‌رسان و تشکل‌هاست.
در این نمایشگاه، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خدماتی با برقراری ارتباطی مستقیم و بی‌پرده با مردم دارند و فعالیت‌های خود را به مردم ارائه می‌کنند.
همچنین حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) و نمایش عمومی دستاوردها و اقدام‌های آنها از ویژگی‌های بارز نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سال جاری است.
این نمایشگاه‌ از ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برقرار است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.