به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال صبح امروز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان قروه با تأکید بر حفظ جایگاه مجلس و نقش و ارزش رأی مردم در انتخابات، اظهار داشت: شاید بد اخلاقی هایی در انتخابات وجود داشته باشد اما همه جریانات سیاسی باید بدانند که علیرغم تمامی اختلاف نظرها بر سر سفره نظام نشسته اند و نیاز است حافظ این انقلاب باشند.

به گفته وی مردم سرمایه اصلی نظام هستند لذا باید سعی شود دل مردم را به دست آورده و کدورت ها رفع شود و راه خدمت به مردم در راستای رضایت بیشتر تغییر یابد.

خوش اقبال با بیان اینکه دیدگاه مخالف داشتن، مبنی بر مخالفت با نظام نیست گفت که نباید با این شیوه ها به سمت ایجاد مشکل رفت.

وی با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن، این روز را مقدمه برگزاری انتخابات باشکوه دانست و افزود: اوج حضور و آمادگی مردم را باید در ۲۲ بهمن دید که همین نشانه انتخابات پرشور است و گرچه اعتراضاتی هم هست اما نباید به گونه ای باشد روی انتخابات تأثیر منفی بگذارد.

خوش اقبال همچنین به رد صلاحیت کاندیداها اشاره داشت و بیان کرد: از امروز باید تلاش شود تا صف های طویلی که هست اتفاق بیافتد و در واقع انتخابات برای نظام بوده و هر رأی تیری است بر قلب دشمن.

وی بر برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه تأکید کرد و یادآور شد: مجریان و ناظران انتخابات امین مردم هستند و باید حافظ رأی مردم باشند لذا مسئولان نباید در معرفی یا تبلیغ کاندیداهایی دست داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان وظیفه مسئولان را اجرای درست قانون انتخابات دانست و عنوان کرد که مردم حتی اگر انتخاب درستی هم نداشته باشند مقصر خودشان هستند و باید در انتخاب خود تجدیدنظر کنند.

حسین خوش اقبال خطاب به مسئولان ستاد انتخابات قروه خواستار بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات در دروه های قبل در راستای برطرف کردن نقاط ضعف شد.

وی بر مشخص شدن اعضای صندوق، توجیه نماینده فرماندار و بازرسان تأکید کرد و گفت که باید فضا برای انتخابات سالم مهیا باشد و کاری شود که رقابت ها به رفاقت تبدیل گردد.

مطابق اظهارات خوش اقبال لازم است مردم در زمان قانونی برای رأی دادن حضور یابند و اطلاع داده شود که بعد از زمان قانونی رأی گیری سیستم احراز هویت بسته خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.