هادی حق شناس عصر شنبه در نشست برنامه ریزی ستاد عالی دهه فجر انقلاب گلستان اظهار داشت: نسل های آینده قضاوت بهتری نسبت به خدمات و دلاوری های این شهید داشته و از مسیرش برای مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام الگو خواهند گرفت.

وی افزود: این شهید سرافراز معمار نابودی تکفیری ها بود و خاکریز مبارزه با داعش را به کیلومترها خارج از مرزهای جغرافیای کشور برد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

استاندار گلستان همچنین با اشاره به مصادف شدن چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیان کرد: به برکت خون این شهید، ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از همیشه برگزار خواهد شد.

حق شناس از دستگاههای گلستان خواست تا چهلمین روز شهادت این سردار، هر روز سربرگ نامه های خود را به سخن یا تصویر سردار سلیمانی مزین کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز از سردار سلیمانی به عنوان یکی از مخلص ترین شخصیت های انقلاب اسلامی نام برد و بر ادامه راهش تاکید کرد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند انتظار داریم برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال در راستای امید افزایی و اثر بخشی خدمات نظام باشد.

استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت و متشکل از اقوام و مذاهب مختلف دارد که در ۳۳ نقطه شهری و یک هزار و ۷۵ روستا مستقر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.