به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی ظهر یک شنبه در مراسم ویژه  آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرضا با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امسال ۱۸۶۵ پروژه در استان اصفهان با اعتبار بالغ بر دو هزار ۹۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی بیش از یک هزار پروژه از این تعداد را مربوط به بخش خصوصی دانست و گفت: بیش از ۲۰۰ پروژه نیز در روستاهای استان با کمک دهیاری‌ها و تسهیلاتی که در این زمینه ارائه شده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار اصفهان با گرامیداشت یاد ۲۳۰ شهید اصفهان در دوران انقلاب گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم، ما به این بزرگواران مدیون هستیم ما باید همراه یاد کنیم و گرامی بداریم کسانی که فجر آفرین بودند و با از خودگذشتگی این نظام را برپا کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: به فضل الهی با همه تحریم ها و معضلاتی که دشمن برای ما فراهم کرده و تهدیداتی که نظام های استکباری در راس آنها آمریکای جنایتکار بر ما تحمیل کردند توانسته استقلال خود را حفظ کنیم.

وی افزود: ما هوادار و دوستدار این نظام هستیم و  همراه این نظام و انقلاب خواهیم بود، بر این اساس تلاش ما این است که همواره در راستای خودکفایی  گام برداریم کهاین کار سختی است.

رضایی اظهار داشت: قبل انقلاب وابستگی شدیدی به خارج از کشور داشتیم اما امروز در بسیاری زمینه ها جشن خودکفایی می گیریم که نشان از پویایی و پیشرفت انقلاب ما دارد.

وی با بیان اینکه شهرضا شهر بزرگان حکمت و هنر است، تصریح کرد: خوشحالم که در شهرستان شهرضا فرماندار و خادم این مردم بودم؛ مردم شهرضا همواره همراه با انقلاب بودند و خواهند بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه قبول می کنم مردم مشکلات معیشتی دارند، گفت: همه این مشکلات را می دانیم  اما با صبر و پشتوانه این مردم با هماهنگی و همدلی مردم در راستای اقتدار و عزت نظام پیش می رویم.

رضایی با بیان اینکه نباید مردم را ناامید کرد، بیان داشت: مردم همیشه در همه صحنه های انقلاب بودند و در ۲۲ بهمن ماه باز هم حضور میلیونی مردم را شاهد خواهیم بود که نشان از بصیرت مردم است.

استاندار اصفهان گفت: حضور پر شکوه مردم پای صندوق رای در اسفند ماه مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان نظام خواهد زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1349143
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.