به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سراج، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در پی جدایی دراگان اسکوچیچ از این تیم به طور موقت هدایت این تیم را به عهده گرفته است، پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر سبزپوشان ذوب‌آهن در نشست خبری، پیرامون اخراج خود از زمین مسابقه اظهار داشت: من در طول عمر ورزشی‌ام، هرگز به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام و اکنون نمی‌دانم داور مرا به دلیل خروج از محدوده فنی اخراج کرد یا به خاطر احترامی که به او گذاشتم.

وی ادامه داد: من تنها به داوری تذکر دادم که چرا هنگام اخطار دادن به بازیکنان، اینقدر با آن‌ها صحبت می‌کند و فکر می‌کنم او حداکثر می‌توانست به من کارت زرد نشان دهد نه اینکه اخراجم کند.

مربی صنعت نفت آبادان درباره شکست صنعت نفت در برابر ذوب‌آهن بیان کرد: مسئولیت این باخت در هر شرایطی به عهده من است. بازیکنانم همه تلاش خود را به کار گرفته و از جان مایه گذاشتند. من تا زمانی که باشگاه سرمربی جدید را معرفی کند سرباز صنعت نفت هستم و امیدوارم هرچه زودتر سرمربی جدید معرفی شود و هدایت تیم را در دست بگیرد.

وی پیرامون افت این تیم در نیم‌فصل دوم و پس از جدایی اسکوچیچ افزود: وقتی که اسکوچیچ تصمیم به جدایی از صنعت نفت گرفت، این تصمیم او روی تیم تاثیر منفی گذاشت اما به هرحال، چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد و ما باید وضعیت فعلی‌مان را دریابیم. به اسکوچیچ بابت سرمربیگری تیم ملی تبریک می‌گویم. من با اسکوچیچ کار کرده‌ام و اسکوچیچ جزء مربیان باکیفیت خارجی است و این موضوع در اولین بازی تیم ملی مشخص می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.