علیرضا منصوریان جمعه شب بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری افزود: هر آنچه که از بازیکنان به لحاظ تاکتیکی خواستم در زمین انجام دادند ولی در ضربات نهایی بی دقت بودیم.
وی اظهارداشت: در این بازی دو لطمه خوردیم که بی دقتی بازیکنان ما همراه بود گلی که داور افساید اعلام کرد و ضربه دست ولیسیانی که پنالتی برای ما گرفته نشد.
منصوریان با اشاره به اینکه کمک داور، گل ما را مردود اعلام کرد از کیفیت داوری وسط این دیدار بنیادی فر تمجید کرد و افزود: داوری فوق العاده خوب بود ولی کمک داور حسن یوسفی گل درست ما را مردود اعلام کرد.
وی در ادامه با تبریک این پیروزی به تیم سپاهان خاطرنشان کرد: به  فوتبال اصفهان تبریک می گویم که این شهرآورد بهترین کیفیت را داشت و از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: اعتقادی به دفاع کردن ندارم و سعی ما در این بازی این بود که فشرده بازی کنیم و با حمله به تیم سپاهان در ۱۰دقیقه اول به گل برسیم.
به گفته وی سپاهان دروازه بان خوبی دارد و روز خوبی داشت ولی ما بی دقت بودیم.
وی درباره حمید بوحمدان گفت: از کلیدترین و منظم ترین بازیکنان ماست و خوب بازی می کند و فکر کنم طول درمان بیشتر می خواهد که امیدوارم هیچ بازیکنی در زمین مصدوم نشود و همه سلامت باشند.
وی تصریح کرد: در زمین بازی از دفاع کردن خوشم نمی آید از اینکه در حمله گل نزنیم هم ناراحت می شوم و تلاش می کنیم به گل برسیم.
وی درمورد تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی هم یادآور شد: در این میان نقاط ضعف و قوت خود را برطرف می کنیم و برای سربلندی تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.