به گزارش ایرنا تیم بانوان ملی حفاری روز شنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان تیم ستارگان دشت ورامین در اهواز بود که این دیدار با برتری هفت بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

تیم ملی حفاری در نیمه اول موقعیت هایی روی دروازه حریف خلق کرد اما نتوانست به خوبی از آنها بهره برد و تنها یک گل به حریف زد اما در سوی مقابل تیم ستارگان از تک موقعیت خود به خوبی بهره برد و ۲ تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان مینا بارانی به خوبی در میدان ظاهر شدند و توانستند ۶ گل دیگر به حریف خود بزنند و با اقتدار پیروز بازی شوند.

در این دیدار سحر پاپی ۲ گل، سهیلا ململی سه گل، تارا جانی نژاد، الهام عنافچه و برای تیم ملی حفاری گلزنی کردند.

اسکوربورد سالن بازی در نیمه اول روی زمان ۱۶ دقیقه متوقف شد که این موضوع باعث شد تا کادر فنی هر ۲ تیم به وسیله ساعت مچی خود از زمان بازی مطلع شوند.

پیراهن سارا افرازی بازیکن شماره هفت ملی حفاری، با سایر بازیکنان این تیم متفاوت بود که این نکته از دید داوران پنهان ماند.

تیم ملی حفاری در دقیقه ۱۶ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که سهیلا ململی این موقعیت را از دست داد و دروازه بان حریف، پنالتی را مهار کرد.

تیم ملی حفاری که در دوره گذشته این مسابقات، مقام سوم جدول لیگ برتر را کسب کرده بود، در حالی که نسبت به رقبای خود یک بازی کمتر دارد با این برد هفت امتیازی شد و در مکان ششم رده بندی قرار گرفت. 

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.