به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهاقان بیان داشت : در هفته آینده مناسبات مهمی داریم ، یکی از آنها که فردا هست سالروز وفات ۴شهید حضرت ام البنین است که چهار شهید در عرصه کربلا داشت .

امام جمعه دهاقان فردا را روز تکریم همسران و مادران شهدا خواند و از ارگان ها خصوصا بنیاد شهیید و امور ایثارگران خواست که از این عزیزان تجلیلی به عمل آورند و حال آنان را جویا شوند .

رضوانی با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن توسط آمریکا بیان داشت: آمریکا فکر کرده  اگر اسم این طرح ننگین را بزرگ تر نشان دهد مردم گول آن را خواهند خورد در صورتی که این طرح خیانت قرن است .

وی بیان داشت : مقام معظم رهبری در این باره اینگونه بیان داشتند  که زور گیران آمریکایی اخیرا از یک طرحی رو نمایی کردند، اسم آن را هم گزاشتند معامله قرن، به نظر بنده این کاری که آنها دنبالش هستند اولا احمقانه دوما نشانه خباثت و سوما به ضرر خودشان است .

رضوانی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این طرح قبل از مرگ ترامپ می میرد.

فعالیت های حاج قاسم سلیمانی دلیلی جز حفظ نظام نداشت

امام جمعه دهاقان با اشاره به همزمان شدن چهلمین روز شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ۲۲بهمن امسال از ویژگی های متعددی بهره مند است اول اینکه چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است که امید است همان طور که در تشییع این شهید عزیز مردم درخشیدند در مراسم چهلم ایشان هم به عنوان پشتوانه ای برای حفظ نظام سیاسی خوش بدرخشند

رضوانی اظهار داشت : مردم به حاج قاسم سلیمانی احترام گذاشتند به خاطر اینکه ایشان در طول عمرشان هر فعالیتی داشتند برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران بود .

امام جمعه دهاقان خواستار شد : همگی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال حاضر شوند تا انشاالله شکوه حضور مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چشم های بد خواهان را کور بگردانند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.