سردار مهدی معصوم‌بیگی که روز شنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی در استانداری سخن می گفت، از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست تا در باره اثرات مُخرب این نوع اعتیاد نیز اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به فراوانی آسیب‌های اجتماعی گفت: در بررسی‌ صورت گرفته، مشروبات الکلی بیشتر از گذشته در جامعه نمود یافته است که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: آمارهای مقایسه‌ای  نسبت به سال ۹۰ در بسیاری از بخش‌ها از جمله تهیه، تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی، از افزایش ارقام خبر می‌دهد.

وی اظهار داشت: بر این اساس لازم است که با تقویت باورهای دینی و ترغیب و تشویق جوانان و خانواده‌ها به شرکت در مجالس مذهبی و دینی پرداخته شود.

سردار معصوم بیگی افزود: اعتکاف از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌تواند به عمق‌بخشی اعتقادات و تقویت باورهای دینی و پیشگیری از گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی منجر شود.

فرمانده ناجا اصفهان بر ضرورت برپایی کلاس‌های آگاه‌سازی در باره اثرات سوء مصرف مشروبات الکلی و همچنین ایجاد ابزار تخلیه هیجانات سالم از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزشی تاکید کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۲۶ دستگاه عضو شورای فرهنگ عمومی هستند که تاکنون از مجموع ۳۰۰ مصوبه به تصویب رسیده تنها 7 درصد آن مربوط به وظایف و مسوولیت‌های نیروی انتظامی است.

 سردار مهدی معصوم‌بیگی تصریح کرد: نباید در حوزه مسائل اجتماعی تنها نیروی انتظامی را مسوول دانست بلکه تمام دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ عمومی و اخلاق اجتماعی مسوول هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.