حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نمازجمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه عین الاسد به عنوان بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه یک یوم الله بود و آمریکایی‌ها باور نمی‌کردند ایران چنین شهامتی داشته باشد.
وی ادامه داد: آمریکا آمار کشته‌شده‌های خود را مخفی می‌کند که این حاکی از دست و پا زدن دولت آمریکا در قبال ایران است ؛ آمریکایی‌ها متوجه شدند که در مقابل قدرت ایمان ایرانی‌ها ذلیل‌ترین روی زمین هستند.
وی بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه تهران پس از هشت سال را در هم کوبنده تمامی فتنه‌های موجود دانست و تصریح کرد: رمز موفقیت ایرانی‌ها و رسیدن به تقوای الهی در توجه و پیروی از ائمه اطهار(ع) است و باید با جان و مال خود در راه خدا جهاد کنیم و در قبال مسوولیت‌های الهی کوتاه نیاییم.
حجت‌الاسلام میردامادی اظهارداشت: در ۴۱ سال اخیر تمامی قدرت‌های جهان دست به دست هم دادند تا ایران را نابود کنند اما نتوانستند این کشور را عقب بزنند.
وی اروپا را تابع سیاست‌های آمریکا برشمرد و یادآورشد: اروپا بدتر از آمریکا و آمریکا بدتر از اروپاست بنابراین مذاکره با اروپا کاری از پیش نمی‌برد و جایز نیست.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: به فضل خداوند ملت و کشور ایران در آینده نه چندان دور به جایگاهی می‌رسد که دشمنان حتی جرات تهدید هم نخواهند داشت و ما باید از همه لحاظ از جمله اقتصادی قوی باشیم.
وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: اگر فعالیت‌های این بانوی بزرگواری نبود اکنون شیعه‌ای نبود و تمام مسلمانان جهان همان مسلمانان آمریکایی و اروپایی بودند.
حجت‌الاسلام میردامادی افزود: حضرت فاطمه(س) یک زن بودند اما می‌دانستند که عبادت تنها نماز و سجاده نیست و با سخنرانی در مسجد ارکان قدرت ظالم آن زمان را به لرزه درآوردند.
وی همچنین فلسفه دنیا را تکامل و تبدیل استعدادهای انسان به قوه و سپس بالفعل دانست و گفت: تمام اعمال انسان در پرونده‌ای ثبت و افرادی که در دنیا به کمال دست یافته‌بودند در روز قیامت نیز به کمال می‌رسند و افرادی که در نادانی به سر می‌بردند نیز کور محشور خواند شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کوچک زاده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصفهان بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.