سردار سرتیپ مجتبی فدا روز پنجشنبه در آیین یادواره سه هزار شهید ایل قشقایی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهدای بخش "وردشت" سمیرم اظهار داشت: امام راحل(ره) همواره به عشایر عزیز اعتماد داشت و همت آنها را می‌ستود.

به گفته وی، تقدیم سه هزار شهید از ایل بزرگ قشقایی افتخار بزرگی برای عشایر غیور و مردمان شریف خطه شهیدپرور و ولایتمدار سمیرم است.

فرمانده سپاه اصفهان همچنین با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت بویژه حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: آن شهید والامقام روحیه مقاومت را در منطقه و جهان زنده کرد.

سردار فدا با بیان این نکته که چه شد که در بیشتر کشورها برای حاج قاسم مراسم گذاشتند و عزاداری کردند، تصریح کرد: تقوی، خلوص، شجاعت، مردمداری و ولایتمداری او مثال زدنی بود و صادقانه برای خدا کار می‌کرد و حرف و بیانش هم خدامحورانه بود.

این مقام نظامی استان اصفهان ادامه داد: به فرموده رهبری عزیز انقلاب، شهید سلیمانی در همه زمینه‌ها مُتشرع بود و همه جوانب را درنظر می‌گرفت تا کوچکترین حقی از کسی نادیده گرفته نشده یا ضایع نشود.

وی روحیه ولایتمداری شهید سلیمانی را مهمترین خصوصیت شخصیتی فرمانده شهید سپاه قدس دانست و گفت: او هم پیرو ولایت و هم همراه ولایت بود و این همراهی بود که بالاترین درجه انسانیت یعنی شهادت در بامداد توسط جانی‌ترین نوع بشر را نصیب و روزیش کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: همراه بودن با ولایت از پیروی از ولایت مهمتر است چرا که بودند افرادی که در سال ۵۷ و در همین ماه بهمن از فرانسه تا بهشت زهرا و جماران با امام راحل(ره) بودند اما در ادامه مسیر، راه و ظریقشان را تغییر دادند و جدا شدند.

سردار فدا با بیان اینکه مدیریت  و شجاعت حاج قاسم سلیمانی از ۲۲ سالگی تا امروز را یادآور شد و اظهار داشت: او در جوانی در سیستان و بلوچستان از خاک وطن دفاع کرد و سال‌ها در کردستان در مقابل گروهک‌های منافق و ضدانقلاب ایستاد.

وی با یادآوری تلاش‌ها و ساماندهی نیروهای مقاومت توسط شهید سلیمانی در برابر داعشی‌های آمریکایی ادامه داد: امروز آزادسازی ۹۵ درصد از خاک سوریه مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های آن شهید و سایر شهیدان مقاومت اسلامی است.

سردار فدا تاکید کرد: افسانه شکست ناپذیری آمریکا با شهادت او و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد به تاریخ پیوست و مقاومت جانی تازه گرفت تا نابودی رژیم صهیونستی هرچه زودتر رقم بخورد.

وی اولین ماموریت دوستداران و رهروان راه حاج قاسم را شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند عنوان کرد و افزود: حضور در این میدان‌ها دفاع از آرمان حاج قاسمی است که برای نظام جانش را نثار کرد و فدایی راه ولایت شد.

سمیرم با افزون بر  یکصد هزار نفر جمعیت عشایری و ثابت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.