منصور شیشه‌فروش عصر شنبه در جمع خبرنگاران آران‌وبیدگل تشریح کرد: این کمک‌های اهدایی شامل آب معدنی، پتو، مواد غذایی، مواد شوینده و پوشاک است که با همکاری جامعه ورزشی، بسیج، هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده فرستاده شد.

وی اضافه کرد: سری سوم کمک‌های اهدایی مردم اصفهان نیز پس فردا به استان‌های سیل‌زده ارسال خواهد شد و در این راستا تیم‌های ارزیاب هم در حال بررسی نیازمندی‌های افراد آسیب دیده از سیل است تا بر اساس اولویت‌ها و نیازها کمک‌ها جمع‌آوری و فرستاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به اعزام سه اکیپ امدادی از این استان به مناطق سیل‌زده هم اشاره کرد و گفت: شهرداری اصفهان هم ۱۲ دستگاه انواع خودروهای امدادی، آب‌رسان و آبکش همراه با غواص و تیم ستاد سیل به مناطق آسیب دیده اعزام کرده است که اقدام‌هایی در راستای کنترل سیل و خارج کردن آب از منازل و معابر را انجام می‌دهند.

مردم استان اصفهان می‌توانند کمک‌های نقدی را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵۴*۱۱۲* یا با شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ هلال احمر سیستان نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام سیل‌زدگان پرداخت کنند.

همچنین مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک و پتوی نو، اقلام غذایی تاریخ‌دار و کنسرو شده، لوازم شوینده، گرمایشی و بهداشتی و آب معدنی را به شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

بارندگی‌های سیل‌آسا از ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه در نیمه جنوبی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، به بروز سیل و قطع شدن راه ارتباطی بسیاری از روستاهای این استان منجر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.