حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری روز شنبه در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در این اداره‌کل افزود: ابزار هنری و شیوه های فرهنگی باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار بگیرد و بویژه خلق آثار هنری با مضمون شهادت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در چنین روزهایی که از شهادت سردار سلیمانی می گذرد اصحاب هنر و فرهنگ ویژه ای دارند و خلق آثار فاخر از سوی آنان تاثیر زیادی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هیچکس باورش نمی‌شد که مردم اینگونه به شهید سلیمانی ابراز احساسات کنند، خاطرنشان کرد: بدون شک صفحه جدیدی از نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب ورق خورده است.

انصاری با اشاره به سرنگونی هواپیمای اوکراینی در ایران بدلیل بروز خطای انسانی و غیرعمد تصریح کرد: گاهی خطای انسانی پیش می‌آید و صحنه آزمایش الهی است..

وی به شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق اشاره کرد و  گفت: دنیای استکبار سیلی اولیه را خورد و اکنون جرات نفس کشیدن را ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان درباره مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در محل این اداره کل اظهارداشت: برای این برنامه دعوت عمومی نداشتیم و به دنبال کمیت نبودیم، اما کیفیت جلسه بالاست.

مراسم گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی روز شنبه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و ادب اصفهان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

رونمایی از نقاشی شهید سلیمانی اثری از مصطفی شعرباف نقاش اصفهانی، مداحی و قرائت بیانیه مرتبط با اقدام سپاه، برنامه‌های این گرامیداشت بود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهبادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه گذشته از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.