باشگاه ذوب آهن روز شنبه خبری بر روی سایت خود قرار داد که در آن اعلام کرد با سرمربی جدید  به توافق رسیده  و او  به‌زودی با حضور در ایران ضمن عقد قرارداد، کار خود را در تیم فوتبال آغاز خواهد کرد.

ذوب آهن نام این سرمربی را اعلام نکرده اما افزوده است که  هیات مدیره این باشگاه در چند روز اخیر، با بررسی گزینه‌های خود در خصوص یکی از گزینه‌ها به جمع بندی نهایی رسید و پس از آغاز مذاکرات، به توافقات لازم با مربی مورد نظر دست یافت و با حضور وی  قرارداد نهایی و به امضاء طرفین خواهید رسید. 

در پایان این اطلاعیه آمده است: تلاش و برنامه‌ریزی هیات مدیره همواره در نظر گرفتن شان و جایگاه و قدمت باشگاه ذوب آهن و نگاه به آینده جهت پیشرفت و عزت و افتخارآفرینی بوده و خواهد بود.

چندی پیش علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کناره‌گیری کرد و در روزهای اخیر گمانه زنی برای این سمت در رسانه ها و محافل ورزشی افزایش یافته بود به گونه‌ای که حتی از علی دایی نیز نام برده می‌شد که وی این موضوع را رد کرد.

هم اینک در پایان نیم فصل رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور تیم ذوب آهن اصفهان با ۱۶ امتیاز از ۱۵ بازی در رده دهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.