تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در فصل جاری لیگ برتر نتوانسته است  رضایت مسئولان و هواداران خود را به دست بیاورد، شب گذشته توانست در ورزشگاه خانگی مقابل فولادخوزستان به برتری یک برصفر دست یابد و خود را تا رده دوازدهم لیگ شانزده تیمی ایران بکشاند و کمی فراری رو به جلو داشته باشد.

علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته‌های اخیر در متن اخبار قرار داشت و حتی صحبت‌هایی از برکناری وی به زبان آمد که با تصمیم هیات مدیره  باشگاه مشروط هدایت سبزپوشان را ادامه داد و به گفته خود منصوریان متعهد شد در پنج دیدار آینده ۱۰ امتیاز کسب کند.

با این حال سبزپوشان اصفهانی که تا قبل از بازی روز گذشته در ۱۰ دیدار خود ۵ باخت،۴ تساوی و یک پیروزی کسب کرده بود شب گذشته نیز دومین پیروزی خود را به دست بیاورد و خود را چند پله در جدول این رقابت‌ها به بالا بکشاند.

با این وجود بعد از تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های تیم ملی، منصوریان تغییراتی را نیز در تیم به وجود آورد و به برخی بازیکنان داخلی و خارجی نیز تذکراتی برای تلاش بیشتر داد.

از جمله مهمترین این تغییرات کنارگذاشتن محمدباقر صادقی و زبیر نیک‌نفس بود که به گفته منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد خوزستان ،پس از صحبت با آنها به این نتیجه رسیدم که در فوتبال نمی‌توانیم با آنها همکاری داشته باشیم.

وی همچنین در نشست خبری قبل و بعد از دیدار با فولادخوزستان نیز از کسب نتیجه‌های نه چندان خوب در سه هفته گذشته لیگ برتر ابراز نارضایتی کرد و گفت: تیم ما بازی‌های خوبی ارائه می‌کند اما با تاسف در نتیجه‌گیری درست عمل نمی‌کنیم ولی در بازی امروز حرفه‌ای تر عمل کرد و نتیجه مهم است.

   شب گذشته دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هوای سرد ورزشگاه فولادشهر اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر  به نفع ذوب آهن تمام شد و  شاگردان منصوریان برای خروج از بحران، سخت به این پیروزی نیاز داشتند تنها گل این دیدار در دقیقه ۴۳ توسط علیرضا منظمی بر روی پاس زیبای بوحمدان با ضربه پا به ثمر رسید تا سبزپوشان اصفهانی همچنان به آینده امیدوار باشند.

در هفته دوازدهم این رقابت‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان روز جمعه ۸ آذر، میهمان دیگر تیم جنوب کشور یعنی نفت مسجد سلیمان است که تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر باختی نداشته و با ۱۷ امتیاز در مکان ششم این رقابت ها قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا تیم ذوب‌آهن در خارج از خانه نیز می‌تواند دست پر و گرفتن امتیاز به اصفهان برگردد یا خیر.

تیم ذوب‌آهن با ۱۰ امتیاز در مکان دوازدهم و نفت مسجد سلیمان نیز با ۱۷ امتیاز در مکان ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.