به گزارش ایرنا، ' امیر قلعه نویی ' عصر یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران در نشست خبری افزود: تیم ما در این مسابقه چند نوع بازی ارائه کرد بطوریکه در نیمه اول بی تفات بودیم و موثر ظاهر نشدیم.
وی اضافه کرد: در نیمه دوم با اثر گذاری بیشتر توانستیم تیمی را که مدنظرم است را در زمین ببینم.
سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه این بازی می توانست سه نتیجه پیروزی ، شکست و مساوی را داشته باشد، گفت: برخی از بازیکنان ذوب آهن امروز در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند.
وی درباره قضاوت این دیدار نیز گفت: معتقدم داور باید حسینی بازیکن استقلال را اخراج می کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از هوداران ذوب آهن خواست که کم لطفی نکنند و در بازی های مختلف حامی این تیم باشند.
وی در ارتباط درباره اظهار نظر شفر سرمربی ستقلال مبنی براینکه ذوب آهن با بازی هوایی توانست پیروز میدان شود گفت: آمار نهایی این بازی نشان خواهد داد مالیکت توپ ایجاد موقعیت و تعداد پاس های ما بیشتر است اما باید به تجربه و سن شفر که اهل کشوری صاحب فوتبال است احترام گذاشت.
قلعه نویی اظهارکرد: تعویض های ما باعث شد تا در نیمه دوم، جنگ وسط میدان را به سود خود تمام کنیم.
وی گفت: البته بازیکنان باید بدانند پس از این برد همه چیز از نو شروع می شود و پس از یک شادی 24 ساعته برای سایر بازی ها بر می گردیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: بازیکنان نباید به همین جای جدول قانع باشند و لازم است روز به روز رفتار و نگرش فوتبال خود را بهتر و قوی تر کنند.
قلعه نویی در پایان درباره کندن صندلی ها توسط هواداران استقلال گفت: در همه جای دنیا این رخدادها وجود دارد البته در این باره حرفی نمی زنم اما باید بگویم تماشاگران دو تیم از بازی لذت بردند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر یکشنبه در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه 2 بر یک استقلال تهران را شکست داد و با کسب ششمین پیروزی متوالی خود 38 امتیازی شد و به رده دوم این رقابت ها صعود کرد و استقلال تهران نیز با 32 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
6020/ 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.