جمعی از اقشار مردم از جمله نظامیان، پاسداران، دانشجویان، کسبه و ورزشکاران در این مراسم حضور داشتند و شماری از آنان پوسترهایی از سردار شهید سلیمانی در دست داشتند.

نماز ظهر و عصر امروز به امامت حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) و قرارگاه سیدالشهدا(ع) استان اصفهان اقامه شد و پس از نماز شعارهایی از جمله مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، از سوی حاضران سر داده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) و قرارگاه سیدالشهدا(ع) استان اصفهان پس از اقامه نماز عصر با بیان اینکه انتقام سختی روی داده است، گفت:  این اقدام  جای شکر دارد.

به‌دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آن‌ها انجامید؛ سپاه پاسداران  بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.