آیت‌الله عبدالنبی نمازی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان افزود: عده‌ای در شهرهای نجف و کربلا به دنبال ماجراجویی بودند که با شهادت این سرداران رشید اسلام، رییسان قبیله‌ها و عشایر مختلف عراق به صحنه‌ آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

وی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام و وحدت ۲ دولت و ملت عراق و ایران شد و حتی برخی کشورها مانند پاکستان، افغانستان و هندوستان نیز به میدان آمدند که این مهم ناشی از قدرت ایدئولوژی اسلام است.

امام جمعه کاشان با تجلیل از مقام شهید سردار قاسم سلیمانی یادآور شد: این شهید والامقام یک عمر با جسم کارهای بسیار بزرگی را انجام داد و شهادتش نیز آینده روشنی را برای حرکت وحدت، انسجام و اقتدار جمهوری اسلامی ترسیم خواهد کرد.

وی شهادت را سرمایه‌ای بزرگ و عامل بقای اسلام برشمرد و اضافه کرد: قلم از نوشتن این همه احساسات، شور و شوقی که در همه کشورهای جهان به علت شهادت سپهبد سلیمانی و هم‌رزمانش به وجود آمده، ناتوان است.

آیت‌الله نمازی همچنین با اشاره به بروز برخی اختلاف‌های احتمالی در انتخابات تاکید کرد: شهادت این سردار رشید اسلامی بار دیگر انسجام ملی را در کشور به وجود آورد.

وی ادامه داد: رمز پیروزی اسلام برای اهل ایمان از آغاز تاکنون به برکت وجود اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خون پاک شهیدان وارسته بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان تصریح کرد: مومن نه تنها از مرگ نمی‌ترسد بلکه همواره آرزوی آن را دارد تا مسیر شهادت که فخر اولیای خداوند سبحان است، نصیب او شود.

وی با اشاره به نقش واقعه عاشورا در بقای دین مبین اسلام تاکید کرد: این راه ادامه خواهد داشت، همان‌گونه که امام راحل و امروز رهبری معظم انقلاب با تمام قدرت و بدون وجود هیچ ترسی برابر دشمنان اسلام ایستادند.

آیت‌الله نمازی افزود: رزمندگان اسلام نیز نه تنها ترسی از مرگ ندارند بلکه هر لحظه هم‌چون سپهبد قاسم سلیمانی که آرزوی شهادت می‌کرد، در این راه گام برمی‌دارند.

سرباز سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه با حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به درجه والای شهادت نایل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.