حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی روز دوشنبه در تجمع ۹ دی در میدان امام(ره) سمنان افزود: ملت ایران با خلق حماسه در ۹ دی توطئه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه ملت راه خود را انتخاب کرده است، افزود: پشتیبانی و پیروی  مردم از ولایت فقیه بزرگترین سرمایه است که دشمن را در دوره‌های مختلف مایوس و ناکام کرده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: نسل امروز آینده‌سازان کشور هستند که باید با مبانی و جریان انقلاب آشنا شوند.

وی بیان کرد: به اقدام های براندازانه که نظم جامعه را برهم زند فتنه گفته می شود و فتنه لایه‌های درونی و بیرونی دارد که کشتن مردم و اغتشاش لایه سطحی است و هدف برنامه‌ریزی کنندگان فتنه لایه درونی است و  نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به دنبال کشف لایه‌های درونی و افراد پشت صحنه و خطرناک هستند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی یادآور شد: فتنه گران با بهره‌گیری از شعارهای دلسوزانه مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت:  مردم گرفتار هستند، اما  شبهه افکنی و ایجاد بذر ناامیدی و بدبینی در بین مردم  نسبت به انقلاب از اقدامات سخیف فتنه‌گران است.

تقوی اضافه کرد: فتنه‌گران با شعار اینکه برای اصلاح امور به خیابان می آیند و به دنبال فریب مردم هستند، باید همه هوشیار باشند و بصیرت مردم نیز باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: برخی افراد مشهور نیز در  بین فتنه‌گران دیده می‌شوند و بصیرت افزایی موجب خنثی کردن دسیسه دشمنان می‌شود.

تقوی یادآور شد: برخی چهره‌های انقلابی که خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب داشتند، به واسطه قدرت طلبی از انقلاب و نظام روی‌برگردان می‌شوند و باید مراقب چنین افرادی بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه نظام و ماهیت آمریکا استکبار و جهان‌خواری است،گفت: شعار مرگ بر آمریکا بر اساس اعتقادات ملت و نفرت از استکبار است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به منظور حضور در نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیران جهادکشاورزی استان، سخنرانی در بین مردم ولایت مدار این استان در تجمع ۹ دی، حضور در همایش یادواره شهدای کارمند و فرهنگی استان سمنان به همت بسیج فرهنگیان و کارمندان سپاه قائم(عج) استان و رونمایی از تمبر ۴۰ سالگی بسیج به سمنان سفر کرده است.

تجمع ۹ دی در ۲۱ نقطه استان سمنان امروز با حضور مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.