مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد  با حضور سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مردم، امروز(سوم مرداد) در محل یادمان مرصاد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد :عملیات مرصاد در سایه عنایات خداوند، قاطعیت امام خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان و حضور پرشور مردم به پیروزی رسید.
 ریحانی  اضافه کرد: حضور مردم در جریان عملیات مرصاد و در مواجهه با منافقین به اندازه ای پررنگ بود که نیروهای نظامی قدرت ساماندهی آنها را نداشتند.
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: عملیات مرصاد در شرایطی در پایان جنگ به کشور تحمیل شد که درس های زیادی برای ما داشت و در جریان این عملیات شنیع ترین و ددمنش ترین دشمنان را از بین بردیم.
 ریحانی  اضافه کرد: در هیچ زمانی به اندازه عملیات مرصاد انسجام ملی نداشتیم، زیرا در جریان این عملیات حتی کسانی که شاید اعتقادات زیادی نداشتند، چون منافقین را خائن به نظام می‌دانستند وارد میدان شدند.
 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته توانسته همه توطئه‌ها و راهبردهای دشمنان را ناکام بگذارد.
 وی ادامه داد: در روزهای گذشته نیز دشمنان سیلی های محکمی از نظام خوردند که پاسخ قاطعانه مقام معظم رهبری در دست رد زدن به دشمنان، ماجرای پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی نمونه‌های آن است.
 ریحانی ابراز امیدواری کرد :در آینده نزدیک شاهد پیروزی‌های بزرگتر برای ایران اسلامی باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.