این نمایشگاه که در روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر شد و ۱۲۰ شرکت کننده از ۱۴ استان کشور را گردهم آورده است.

شرکت کنندگان از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمان، کردستان، گلستان، سمنان، البرز، یزد، همدان و قزوین، توانمندی‌ها کالاها و خدمات خود را در ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید علاقمندان قرار دادند.

هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان، شامل سیستم‌های نوین آبیاری، نهادهای کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و ماشین آلات و مکانیزاسیون است که نسبت به دوره‌های گذشته ۳۰ درصد به لحاظ شرکت کننده و ۳۰ درصد در میزان متراژ غرفه‌های نمایشگاهی پیشرفت داشته است.

این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیتهای موجود در بخش کشاورزی کشور، ایجاد فرصت‌ جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارایه شده از سوی غرفه داران حاضر در نمایشگاه، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان و بررسی امکانات جهت صدور محصولات کشاورزی به خارج از کشور برگزار شده است.

در کنار این نمایشگاه نیز برنامه‌ها و سمینارهای جانبی مختلفی برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به سمینار توسعه کشاورزی دقیق و هوشمند با استفاده از مکانیزاسیون همراه با اعطای گواهینامه، دوره آموزشی سیستم‌های مدرن آبیاری قطره‌ای با اعطای گواهینامه، سمینار آموزشی کاهش مضرات سموم شیمیایی و توسعه کشاورزی پایدار اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از این رویداد نمایشگاهی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذر به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.