مرضیه فراست روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر بارش برف در محورهای غربی به ویژه شهرستان‌های فریدون‌شهر، چادگان و فریدن گزارش شده است اما در محورهای جنوب، شمال و شرق استان پدیده خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: گردنه ملا احمد از محور نایین به اصفهان و گردنه قرقچی از محور میمه به دلیجان هم اکنون با پدیده مه‌گرفتگی غلیظ و کاهش دید افقی مواجه است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان اضافه کرد: بارش دوباره باران در محورهای گلپایگان- خمین و اصفهان- میمه نیز آغاز شده است.

وی تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  همه محورهای برفی تجهیزات لازم به‌ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

فراست با بیان اینکه تا کنون هیچ جاده مسدودی در استان اصفهان نداشتیم، یادآور شد: ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌ها و محورهای این استان هستند.

بارش برف و باران از عصر دوشنبه در نقاط مختلف استان اصفهان آغاز شد و بیشترین بارش برف در جنوب و غرب این استان به ویژه سمیرم گزارش شده است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آیند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.